29 de gener 2022

Seton Collegiate Church, 28 de gener del 2022

Quan vam estar a Port Seton, ja sabia d'aquesta església, però no la vaig poder ubicar ni veure la manera d'arribar-hi.

Voltant pel poble, abans d'entrar-hi des del sud, vaig veure el punt on comença un sender que hi porta. Vaig decidir que hi tornaria un altre dia, exclusivament per apropar-m'hi.

Avui, a l'anar a la feina, la Dàlia m'hi ha portat. M'ha deixat a tocar d'una gran edificació


que ha resultat ser un castell. No l'església, si no el Seton Castle.


Un castell d'estil Georgià, del segle XVIII, que ha passat per diferents situacions i propietaris i que, ara, si algú hi està interessat, el pot trobar a la venda per internet.

El castell (encara no sabia que era el castell i no l'església) era completament infranquejable i difícil de fotografiar.

Quan ja em disposava anar cap el poble, he trobat un indicador que m'ha temptat


i, efectivament, a la poca estona ja divisava l'església


Difícil de fotografiar també


perquè no s'hi pot accedir més que en període estival


He seguit el sender i he arribat a un altre accés a tocar de l'autopista A198, on hi ha un petit aparcament per a cotxes i algun panell informatiu


Torno enrere i passo novament per davant la Collegiate


i, al petit bosquet que envolta aquesta part, em puc recrear amb algun ocell del més comú



Quan torno a ser al sender inicial, veig que es pot continuar per una gran extensió de terreny que permet fer una ruta circular més gran.

Aquest terreny, observat amb més deteniment, resulta ser un camp de golf


amb unes instal·lacions cuidadetes





I basses on es refugien algunes aus




Acabo de donar la volta. Arribo al nucli urbà de Seton. Agafo l'autobús de tornada i encara tinc la oportunitat de fer una foto a una institució escolar molt presenta a Escòcia


Amb aquesta foto. Dono per acaba la jornada .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada